Pages

Monday, February 21, 2011

Ujilah Saya


saya giliran 24 (:



Hari ini, saya telah diuji sama ada saya layak atau tak untuk dapat lesen motosikal. Huh, debaran jangan cakaplah. Takut kot. Nak lepas titi tuh. Bukan senang. Nampak je senang tapi bila kat atas tuh, hambik. Nak imbang memang menguji kekuatan fizikal dan mental. Ceh ceh ceh. Saya hampir je nak kandas titi, tah kenapa gemuruh sangat time tuh. Nak terjatuh, tapi alhamdulillah lepas. (:

Bahagian II

19/20

Potong 1 markah untuk membrek di dalam kotak. Eleh, JPJ 2 saje je taknak bagi full mark. Padahal dah break ngam2 dalam kotak dah ha. Oklah tuh, alhamdulillah past. Ada akak 2, fail sebab jatuh titi, kesian. Terima kasih pakcik Fauzi Bin Mahamad (Pembantu Penguatkuasa N22 JPJ Pahang Cawangan Raub) sebab luluskan saya.

Bahagian III


13/14

Potong 1 markah untuk tidak bagi isyarat lampu di simpang. Hmm, cikgu cakap takyah pakai signal, sebab kita harus menggunakan isyarat tangan sepenuhnya, tetapi sebab saya takde buat kesalahan tu la JPJ bagi salah kat situ. Takpelah, asalkan saya lulus. Terima kasih pakcik KPP Noorazlan Bin Abdullah (Pegawai Pengangkutan Jalan JPJ Cawangan Raub) sebab luluskan saya walaupun saya tak bagi num fon kat pakcik. Takleh la pakcik, num fon saya private. Sorry pakcik (:

kelas B2 selesai, kelas D tunggu cukup duit ye?

1 comment:

  1. eh adik sy pn kena dgn si noorazlan abdullah ni. biadap gile perangai die. siap maki2 adik sy ckp bebal sume. tanya spm la lps tu kutuk2 la. dgn awk die ok plak eh? ke die tu psycho? naseb baik die kasik lulus.

    ReplyDelete