Pages

Sunday, August 15, 2010

GEDIKSSSS :)

NEW EVOLUTION RESOURCES :)
13 AUGUST 2010 :))

gedikkkss?? haha , bkn gedik ape.. gedik sgt nk blaja mcm mne nk RIVET signboard 2 jew.. aku ske blaja bnde2 baru.. x salah kan? even 2 adlh keje lelaki tp x salah as a girl aku nk mencuba.. zaman sekarang sume bnde bkn lg mustahil..

huhu , dr pg smpi ptg aku leypak ngan ATAN n ZAKI , dh ptg bru NUAR dtg leypak sekali , bkn nk menggatal @ menggedik hny ingin meluahkan perasaan n nk happykan dri sndri.. duduk dlm ofis hny akn bt aku berfikir mengenai masalah yg melanda diriku.. buat ape?? menyeksa diri?? lebey baik aku buat sesuatu yg buat aku lupakan bnda 2 even sesaat..

haha , pape pn aku dpt blaja sesuatu yg baru hari ini.. :))


ATAN , ZAKI

++ NUAR

haha , sempat lg pose atas motor RXZ , motor sape tah .. haha , peace :))

No comments:

Post a Comment